Trwa wczytywanie danych.
Proszę czekać.
 

Asystent Klienta ds. technicznych (helpdesk)

Kraków
Wadwicz Grupa sp. z.o.o.
 
wróć do listy ofert ->
„Wadwicz” sp.z.o.o.
certyfikat agencji 468/2004

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ASYSTENT KLIENTA - HELPDESK (Infolinia techniczna przychodząca)
 
Zakres zadań:
• obsługa oraz udzielanie pomocy Klientom Orange
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
 
Wymagania:
• chęć do pomocy innym
• pełna dyspozycyjność – gotowość do pracy w systemie zmianowym
• komunikatywność
• swoboda w posługiwaniu się komputerem 
Oferujemy:
• przygotowanie do pracy – szkolenie wdrożeniowe, za które otrzymasz wynagrodzenie
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – ¾ etatu z możliwością dopełnienia do całego
• pracę w nowoczesnym telecentrum w Krakowie 
• wynagrodzenie podstawowe w wysokości 15zł brutto/h + premie
• profesjonalny pakiet dodatkowych szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
• pierwsze wynagrodzenie już po pierwszym tygodniu pracy
• stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
• benefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty Multisport
• liczne konkursy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami
• system atrakcyjnych dodatkowych bonusów
 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie CV poprzez aplikację.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

aplikuję
 

Grupa Wadwicz

Od ponad 25 lat wspieramy naszych Klientów w nowoczesnym zarządzaniu pracownikami i efektywnym budowaniu długoterminowych planów zatrudnienia. Dzięki usługom pracy tymczasowej polepszamy procesy zarządzania płynnością zatrudnienia.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne wiadomości i raporty z rynku pracy, przydatne porady ekspertów oraz wybrane oferty pracy, zapisz się do naszego newslettera, a dowiesz się
o tym jako pierwszy.

Copyright by Grupa Wadwicz