Trwa wczytywanie danych.
Proszę czekać.
 

Asystentka Dyrektora

Warszawa
Wadwicz Sp. z o.o.
 
wróć do listy ofert ->
Wadwicz Sp. z o.o. to połączenie doświadczenia i innowacyjności w zakresie świadczonych usług HR. Proponowane przez nas rozwiązania stają się doceniane na rynku ze względu na indywidualne i kompleksowe podejście.
 
Zakres zadań:
- zarządzanie kalendarzem dyrektora (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych),
- sporządzanie notatek ze spotkań,
- obsługa gości,
- obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych,
- obsługa dokumentów (faktury, rachunki itp.),
- inne zadania zlecone.
 
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
- zdolności organizacyjne
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
- komunikatywność i kreatywność
- dobra prezencja
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w atrakcyjnej lokalizacji – Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160
- pracę w godzinach 8-16, 9 – 17
- bardzo atrakcyjną stawkę godzinową
- pracę wśród profesjonalistów
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego i Benefit Systems
 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie CV poprzez aplikację.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

aplikuję
 

Grupa Wadwicz

Od ponad 25 lat wspieramy naszych Klientów w nowoczesnym zarządzaniu pracownikami i efektywnym budowaniu długoterminowych planów zatrudnienia. Dzięki usługom pracy tymczasowej polepszamy procesy zarządzania płynnością zatrudnienia.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne wiadomości i raporty z rynku pracy, przydatne porady ekspertów oraz wybrane oferty pracy, zapisz się do naszego newslettera, a dowiesz się
o tym jako pierwszy.

Copyright by Grupa Wadwicz