Trwa wczytywanie danych.
Proszę czekać.
 

Opiekun Klienta

Warszawa
Wadwicz sp. z o.o.
 
wróć do listy ofert ->
Wadwicz Sp. z o.o. to połączenie doświadczenia i innowacyjności w zakresie świadczonych usług HR. Proponowane przez nas rozwiązania stają się doceniane na rynku ze względu na indywidualne i kompleksowe podejście.


 
Zakres zadań:

•    udzielanie  telefonicznych, mailowych informacji Bankom i Instytucjom Finansowym
•    rejestrowanie, rozwiązywanie i monitorowanie stanu problemów zgłaszanych przez Banki i Instytucje Finansowe
•    pełnienie dyżurów pracy zmianowej celem zapewnienia ciągłości obsługi Klientów
•    Realizowanie powierzonych zadań zgodnie z regulacjami dotyczącymi bezpieczeństwa przetwarzania oraz przechowywania danych
 
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • minimum półroczne doświadczenie w pracy w telefonicznej obsłudze klienta
  • wysokie zdolności komunikacyjne
  • szybkie przyswajanie wiedzy i nowych umiejętności
Oferujemy:

•    stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę
•    system zmianowy, praca 8 godzin dziennie w godz. 7.00-20.00
•    atrakcyjny system premiowy,
•    ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie świadczącej usługi dla sektora finansowego,
•    możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i Benefit
 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie CV poprzez aplikację.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

aplikuję
 

Grupa Wadwicz

Od ponad 25 lat wspieramy naszych Klientów w nowoczesnym zarządzaniu pracownikami i efektywnym budowaniu długoterminowych planów zatrudnienia. Dzięki usługom pracy tymczasowej polepszamy procesy zarządzania płynnością zatrudnienia.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne wiadomości i raporty z rynku pracy, przydatne porady ekspertów oraz wybrane oferty pracy, zapisz się do naszego newslettera, a dowiesz się
o tym jako pierwszy.

Copyright by Grupa Wadwicz